استکبار ستیزی ملت قهرمان ایران،همیشه و همه جا ادامه خواهد داشت
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی
سرو آنلاین

برای ملت سرافراز و قهرمان ایران اسلامی هر روز،روز مبارزه و همه جا سنگر مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین، مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با شرکت عموم مردم حزب الله و همیشه در صحنه شهرستان سروستان و به امامت حجت الاسلام  سید علی خرسندی برگزار شد.

احسان خازن سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای یوم الله سیزده آبان و تبریک این روز بزرگ اظهار داشت:به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلاب بزرگتر از انقلاب اول بود.

وی در پایان سخنان خویش با نگاهی گذرا به تحریم های اقتصادی نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران،اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار در مقابله اینگونه تحریم های دشمن عنوان کرد و گفت: تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در ارائه راهکار اقتصاد مقاومتی راهگشای ما در عبور از تحریم های اقتصادی دشمن است و همه مردم و مسئولین باید در زمینه اجرایی شدن این طرح نهایت تلاش خود را بکنند.

 

حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک یوم الله 13 آبان و عید سعید غدیر خم از حضور مردم ولایت مدار و بصیر و همیشه در صحنه شهرستان سروستان در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تشکر کرد.






تاریخ: 13 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 35879
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن